loading...
سرسرا
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
سلام 0 175 ali
سلام 0 151 ali
علی بازدید : 206 چهارشنبه 25 بهمن 1391 نظرات (1)

مراسم افتتاح رسمی دانشگاه فرهنگیان قزوین

 

قائم مقام دانشگاه فرهنگیان:خروجی دانشگاه فرهنگیان باید افرادی مجهز به علم و تعهد باشد

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، یوسف نجفی در مراسم افتتاح رسمی دانشگاه فرهنگیان قزوین که در سالن شهید
رجایی قزوین برگزار شد، اظهار کرد: دنیای امروز دنیای انفجار دانش و اطلاعات است و امروز نگاه به تعلیم تربیت، حمایتی نیست بلکه حرفه ای است.

وی ادامه داد: برخی معتقد هستند که دوره دانشمندی تمام شده و بشر وارد عرصه روشمندی شده است و در دنیای حاضر، مسئولیت معلم دیگر انتقال دانش و اطلاعات به دانش آموز نیست.

قائم مقام دانشگاه فرهنگیان کشور اضافه کرد: در فرآیند یاددهی و یادگیری سه مرحله وجود دارد، مرحله نخست مرحله انتقال دانش است و مرحله دوم، باور است و مطلوب ترین مرحله یادگیری مرحله رفتار است یعنی از مرحله باور به مرحله رفتار برسد و دانشجویان معلم این مأموریت را بر عهده دارند.

وی عنوان کرد: مأموریت دانشگاه فرهنگیان تربیت نیروی انسانی در تراز جمهوری اسلامی است و ارزیابی دانشگاه فرهنگیان در سال 94 خواهد بود و خروجی دانشگاه باید سه ویژگی داشته باشد و مسئولانه، متعهدانه و وفادارانه در جامعه عمل کند.

نجفی اعلام کرد: دانشجوی دانشگاه فرهنگیان با دیگر دانشگاه تفاوت دارد، البته شرایط ورود به این دانشگاه نیز متفاوت است؛ باید توجه داشته باشیم که هر تحصیلکرده ای نمی تواند معلم باشد، معلمی هنر و سراسر عشق است و کسی که تصمیم می گیرد معلم شود، دیگر تنها متعلق به خود نیست و وظیفه انسان سازی دارد و باید در رفتار، گفتار و تمامی اعمال نکات لازم را رعایت کند.

وی افزود: انسان همچون گوهری است که ارزش آن به پردازش آن بستگی دارد؛ این پردازش را معلم انجام می دهد و با توجه به این امر نقش آموزش و پرورش حساس و مهم است و کشورهایی که به جایگاهی رسیدند از طریق آموزش و پرورش بوده است.

قائم مقام دانشگاه فرهنگیان کشور تأکید کرد: دولتمردان و سیاستمداران اگر می خواهند به ملت شماره یک منطقه و دنیا به ویژه در افق 1404تبدیل شویم باید به آموزش و پرورش توجه کنند.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت دانشگاه فرهنگیان اظهار کرد: این دانشگاه بر اساس منویات رهبری شکل گرفته است و اگر توصیه های رهبری نبود، شورای عالی به ایجاد دانشگاه فرهنگیان نمی رسید.

نجفی گفت: دانشگاه فرهنگیان جزو مهمترین دانشگاه ها است و خروجی این دانشگاه باید انسان هایی مجهز به علم و تعهد باشد زیرا امروز درد جامعه فقط درد علم نیست بلکه درد رفتارهای دینی و انسانی است و اگر بخواهیم این درد در جامعه مداوا شود باید به این موارد توجه شود.

وی اعلام کرد: مراکز تربیت معلم حفظ و تقویت شود، سه کارکرد آموزشی، پژوهشی و تربیتی داشت و کارکرد تربیتی در مراکز تربیت معلم برجسته بود و امروز که ساختار دانشگاه شکل گرفته است تمام الزامات، آیین نامه های وزارت علوم و شورای عالی انقلاب فرهنگی رعایت می شود و ساختار امروز، ساختار علمی، آموزشی، پژوهشی و تربیتی است و اساس این دانشگاه تربیت محور است.

قائم مقام دانشگاه فرهنگیان کشور بیان کرد: 700 نفر دانشجوی ناپیوسته و 360 نفر دانشجوی مقطع کارشناسی پیوسته در دانشگاه فرهنگیان قزوین داریم که همه اینها از روز نخست استخدام هستند و همه مستخدم دولت محسوب می شوند.

وی تأکید کرد: اینجا دانشگاه پیام نور، دانشگاه آزاد و دانشگاه دولتی نیست که دانشجوی لیسانس تربیت کنند و بیکار باشد؛ دانشجویان دانشگاه

فرهنگیان می خواهند نقش آفرینی در آینده سازی کشور و منطقه داشته باشند و بنابراین باید بهترین فضاها و امکانات متعلق به این دانشگاه باشد.

نجفی خاطرنشان کرد: با توجه به ویژگی های استان قزوین، پردیس خواهران دانشگاه فرهنگیان قزوین در شأن این استان نیست و ان شاالله مسئولان استان فضای خوبی در اختیار این دانشگاه قرار می دهند.

هم‌چنین در این مراسم رئیس پردیس شهید رجایی قزوین گفت: هر کشور و ملتی که به درجه ای از موفقیت رسیده است، موفقیت خود را مرهون معلمان شایسته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) قزوین، سیدمحمد خیرخواه امروز در مراسم افتتاح رسمی دانشگاه فرهنگیان قزوین که در سالن اجتماعات شهید رجایی برگزار شد، بیان کرد: یکی از آرزوهای بلند ملت ایران تأسیس دانشگاه فرهنگیان بود و این مایه افتخار است که این دانشگاه بتواند معلمانی را تربیت و تحویل جامعه دهد.

وی ادامه داد: دانشگاه فرهنگیان تهران در 15 بهمن ماه افتتاح شد و خوشبختانه امروز نیز شاهد افتتاحیه استانی دانشگاه فرهنگیان در سراسر

کشور هستیم.

رئیس پردیس شهید رجایی قزوین اظهار کرد: مراکز تعلیم و تربیت و تربیت معلم و مراکز متصدی این امر ما در این سی و چهار ساله عمر انقلاب با افت و خیزهای مواجه بودند و سلایق متعددی در این عرصه دخالت داشتند برای همین کمتر مجال متمرکز عمل کردن را پیدا کردیم ازاین رو بخش قابل توجهی از نیازهای ما از طریق خروجی دانشگاه ها و یا به صورت حق التدریس این نیاز برطرف و تأمین می شد.

وی افزود: البته این امر برای جامعه ای که دغدغه تعلیم و تربیت را داشت، شایسته نبود بنابراین تربیت معلمان شایسته نیاز به وجود نهادی داشت که متولی خاص این امر بوده و دانشجویان را برای این رسالت مهم تربیت کند.

خیرخواه توضیح داد: هر چند در طول سال های گذشته دوره های کاردانی و کارشناسی را داشتیم و زمانی که افراد از مرکز تعلیم معلم خارج می شدند وبه سر کلاس درس می رفتند ولی باز آن اطمینان لازم وجود نداشت که بتوانند این رسالت را شایسته به منصه ظهور برسانند، البته این خروجی قابل مقایسه با دانشگاه ها نبود.

وی گفت: امروز شاهد افتتاح دانشگاهی هستیم که تنها مرجع تربیت معلم برای تأمین نیازمندی جامعه انقلاب ما است و اگر نیاز به معلم در امر تعلیم و تربیت باشد بر اساس قانون مجاز نیست که از خروجی دیگر دانشگاه ها بهره برداری شود و امیدواریم با بالا بردن سطح کمی و کیفی این دانشگاه دارای معلمانی بیش از پیش فاضل، آگاه، توانمند، دلسوز و ولایت مدار باشیم.

وی یادآور شد: انقلاب اسلامی ما یک انقلاب فرهنگی است قبل از اینکه انقلاب اقتصادی و سیاسی باشد و معلمان شایسته و توانمند باعث ایجاد تحول در عرصه اعتقادی، اخلاقی و نوع نگرش ها و بینش ها در جامعه هستند به طوری که هر کشور و ملتی که به درجه ای از موفقیت رسیده باشد موفقیت خود را مرهون معلمان شایسته است.

منبع: ایسنا

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط سینما در ماشین با ایرانتیک در تاریخ 1399/03/13 و 0:06 دقیقه ارسال شده است

سینما در ماشین
https://www.irantic.com/car-cinema
من بابت سایت خوبتون ممنون هستم. ایرانتیک جدیدا ویژگی جدیدی آورده که توسط آن میتونیم با ماشین بریم داخل سینما و فیلم سینمایی رو از داخل ماشین ببینیم. اینجوری هم راحت تریم هم بهداشتیه هم خوراکی میتونیم سینما ببریم با خودمون.سینما ماشین بهترین کاری که کرده اینه که صدای سینما هم دست خودمون هست و میتونیم از رادیو ماشین صدای سینما رو پلی کنیم.
شهرهای تهران و کرج و قم و شیراز و مشهد و اصفهان و احتمالا تبریز هم سینما ماشین رو دارن میارن. کلا خیلی حال میده این سینما در ماشین .
پیشنهاد میکنم ی بار امتحانش کنید...
سایت ایران تیک یک سایت هست که با ادرس irantic.com در دسترس هست و بلیت سینما و بلیط کنسرت و بلیط تئاتر رو میتونید ازش تهیه کنید. قیمت بلیط ها با تخفیف ویژه هستند.

این نظر توسط هر روز آخرین خبر استخدامی را برات اس ام اس میفرستیم در تاریخ 1393/10/09 و 4:10 دقیقه ارسال شده است

سلام وقت بخیر

اگه تمایل داری هر روز آخرین اخبار استخدامی شرکت ، سازمان های دولتی را دریافت کنی

می تونی به لینک زیر جهت فعال سازی بری

http://sms.mida-co.ir/newsletter/6/estekhtam

این نظر توسط دریافت پنل رایگان به همراه خط اختصاصی با پیش شماره 50005 در تاریخ 1393/09/07 و 2:15 دقیقه ارسال شده است

باسلام خدمت شما مدیر عزیز

جهت ثبت نام پنل اس ام اس رایگان با همراه خط اختصاصی با پیش شماره 50005 می توانید به آدرس

http://50005.mida-co.ir

مراجعه نمائید.

منتظر حضور گرمتون هستیم

mida-co.ir

این نظر توسط پیشنهاد یک کسب کار هوشمندانه در تاریخ 1393/08/26 و 1:25 دقیقه ارسال شده است

با سلام خدمت شما

این پیام احتمالا آینده ی تجاری شما را متحول خواهد کرد

شما می توانید با حداقل سرمایه ی اولیه ،

صاحب جامع ترین مرکز فروشگاهی و خدماتی شهرتان شوید

جهت کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت WWW.IBP24.ORG مراجعه نمایید

این نظر توسط سامانه پیامک در تاریخ 1393/07/02 و 1:36 دقیقه ارسال شده است

با سلام خدمت شما مدیر محترم
شما می توانید با عضویت در طرح همکاری فروش پنل و خطوط پیامکی از بازدید کننده وبلاک خود درآمد کسب کنید
ابتدا وارد آدرس زیر شوید و مراحل ثبت نام رو کامل نمائید
http://sms.mida-co.ir/hamkar
سپس وارد پنل کاربری شوید و از قسمت شبکه فروش و بازاریابی کد های مربوط به فروش پنل را در سایت خود قراردهید بعد از معرفی هر کاربر به شما 25 درصد سود فروش داده می شود
جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت زیر مراجعه نمائید
mida-co.ir
info@mida-co.ir

این نظر توسط سامانه پیامک در تاریخ 1393/04/20 و 3:57 دقیقه ارسال شده است

با سلام خدمت شما مدیر محترم

برای داشتن یک سامانه حرفه ای و رایگان همین حالا اقدام نمائید. سامانه sms5002.ir به شما یک پنل پیامک کاملا اختصاصی رایگان می دهد با این سامانه پنل ارتباطی جدیدی بین سایت و کاربران خود آغاز کنید. برای فعال سازی همین حالا اقدام نمائید.

جهت ثبت نام به آدرس زیر مراجعه نمائید

sms5002.ir/register.php

این نظر توسط رزرو هتل با 50 درصد تخفیف در تاریخ 1392/02/25 و 15:59 دقیقه ارسال شده است


رزرو هتل شیراز ، کیش ، قشم ، مشهد و تمام نقاط با 50 درصد تخفیف

لینک رزرو هتل بشه به egardesh.com

شماره تماس : 021-44151435 و 44155227-021



مشاهده اطلاعات بیشتر در www.egardesh.com

سامانه رزرواسیون مهر

راحت ، ارزان و با اطمینان خرید کنید


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 17
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 23
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 28
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 28
  • بازدید ماه : 56
  • بازدید سال : 1,016
  • بازدید کلی : 33,320
  • کدهای اختصاصی
    ابر برچسب ها




     
    [color=#333333][size=2]

    دانشگاه

    فرهنگیان

    سرسرا

    کنکور

    دروس

    [/size][/color]